Geomàrqueting als negocis

Emès a La Malla Tendències (XTVL)
Març de 2010

Fa almenys dues dècades que existeix, però el geomàrqueting, l’eina que combina variables del màrqueting i la geografia, no ha entrat amb força al món dels negocis fins ara. És útil per expreses que es volen implantar o expandir, per exemple, ja que estudia aspectes com quanta gent viu o treballa a la zona, quin és el seu nivell de renda, el seu comportament comercial, etc.

Si vols veure el reportatge, clica aquí

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s