Neuromàrqueting o com predir la conducta del consumidor

Emès a La Malla Tendències (XTVL)
Gener del 2010

Quan entrem en una botiga, encara que no ho percebem, comprem en funció de com estan col·locats els productes als prestatges, de les seves olors, de la música de l’establiment… en definitiva, consumim deixant-nos guiar pels estímuls que reben els nostres sentits. I això és justament el que fa el neuromàrqueting, aplicar tècniques pertanyents a les neurociències, com els escàners cerebrals, per estudiar els efectes que tenen la publicitat i altres accions de comunicació en el cervell humà.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s